امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 835
بازدید هفته : 896
بازدید ماه : 1185
بازدید کل : 28616
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1

چت روم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

مترجم سایت

مژده به دارندگان سیم کارت های ایرانسل (2)!

!این شما و این مژده ما از طرف ایرانسل به شما

 خدمات بانکداری همراه

انجام خدمات بانکی ایمن از طریق تلفن همراه...همیشه، همه جا!

شرکت ایرانسل با ارائه سرویس «خدمات بانکداری همراه» خود، قسمت دیگری از خدمات نوین تلفن همراه را به شما مشترکین عزیز ارائه می‌نماید.

با استفاده از این سرویس، کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز اینترنتی کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، تنها با یک بار ثبت نام آنلاین به آسانی نسبت به انجام موارد زیر از طریق تلفن همراه خود اقدام نمایند: 

خرید شارژ

پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...)

کانون هواداران فوتبال

در جمع دوستان خود باشید! (ویژه مشترکین اعتباری)

ایرانسل با ارائه سرویس جدید کانون هواداران باشگاه های فوتبال ایران، این امکان را در اختیار شما  مشترکین عزیز قرار می‌دهد که با توجه به تیم محبوب خود در هر کدام از کانون های دلخواه عضو شوید و در ارسال پیام کوتاه با دیگر اعضای آن  کانون از ١٠% تخفیف برخوردار شوید. 

بدین ترتیب شما و اشخاص دیگری که در یک کانون قرار دارید از  ١٠% تخفیف پیام کوتاه  بین اعضای همان کانون بهره مند می شوید.

در این مرحله شما طرفداران باشگاه های فوتبال می توانید در کانون های مورد علاقه خود عضو شده و از مزایای آن به همراه دیگر دوستان خود و اعضای آن کانون ها استفاده کنید.

شما می توانید حداکثر در ٣ کانون مورد علاقه خود عضو شوید. با عضویت در نخستین کانون دلخواهتان، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز برای شما فعال می گردد.

کانون هم دانشگاهی ها

۱۰% تخفیف پیام کوتاه بین اعضای هر کانون ... (ویژه مشترکین اعتباری) 

ایرانسل با ارائه کانون جدید هم‌دانشگاهی‌ها، این امکان را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار می‌دهد که با توجه به دانشگاه مورد انتخاب خود در هر کدام از کانون های دلخواه عضو شوید و در ارسال پیام کوتاه به دیگر اعضای همان کانون، از ۱۰% تخفیف برخوردار شوید. بـدیـن ترتیب تمامی اشخاصی که در یک کانون قرار دارند از 10% تخفیف پیام کوتاه بین اعضای همان کانون بهره‌مند می‌شوند.
در این مرحله، شما عزیزان می‌توانید در کانون‌های مربوط به دانشگاه موردنظر خود عضو شده و از مزایای آن به همراه دیگر دوستان خود و اعضای آن کانون‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید حداکثر در ۳ کانون مورد علاقه خود عضو شوید. با عضویت در نخستین کانون دلخواهتان، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز برای شما فعال می‌گردد.

٢اعتبار هدیه با شارژ رمزدار

در طول جشنواره پایـیز ایرانسل، هر یک از شما مشترکین اعتباری ایرانسل، در صورتی که سیم‌کارت خود را از طریق هر یک از روش های شارژ رمزدار (مراجعه به پایانه های فروش، شارژ با خودپرداز، شارژ از طریق وب سایت بانکهای طرف قرارداد، نرم افزار همراه بانک و مراجعه به باجه‌های خدمات بانکی) شارژ  کنید،بر حسب میزان شارژ، ٢% اعتبار رایگان مکالمه و پیام کوتاه  از ایرانسل دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر شما با مراجعه به خودپرداز یکی از بانکهای طرف قرارداد ایرانسل ، مبلغ ١٠٠ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ٢ % از این مبلغ  که معادل ٢ هزار ریال است، به صورت رایگان به اعتبار شما افزوده می شود. 
روش های دریافت شارژ رمزدار: 

١-از طریق خودپرداز (ATM)
٢-از طریق پایانه‌های فروش (
POS)
٣-از طریق وب سایت بانکهای طرف قرارداد

٤-از طریق باجه‌های خدمات بانکی
(
Web kiosk)
٥-از طریق نرم افزار «همراه بانک»

 

MMS رایگان مشترکین جدید

بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان، ١٠٠ پیام چندرسانه‌ای(MMS)  رایگان، ٥ محصول رایگان ویترین، ٥٠٠ کیلوبایت اینترنت همراه(GPRS)  رایگان یک ماهه! 

در جشنواره پایـیز ایرانسل، مشترکین می توانند  از تاریخ  ١ مهر تا ٣٠ آذر  ٨٩، با خرید هر سیم‌کارت دائمی یا اعتباری، از پیشنهادهای تشویقی زیر نیز برخوردار شوند: 

 بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان پستچی!

شما می توانید پس از ثبت نام و اشتراک پستچی ایرانسل از بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیکرایگان بهره مند شوید. 

توجه: مهلت استفاده از بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان، تا ٣٠ آذر ٨٩ است. 

 ١٠٠ پیام چندرسانه‌ای (MMS) رایگان!

تمامی مشترکینی که سیم کارت خود را در فاصله ١ مهر تا ٣٠ آذر  ٨٩ خریداری نمایند، پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک می‌توانند از ١٠٠ MMS رایگان بهره مند شوند. 

به یاد داشته باشید که مهلت استفاده از اینترنت رایگان تنها ٣٠ روز است.
 ٥٠٠ کیلوبایت اینترنت همراه رایگان یک ماهه!

تمامی مشترکینی که سیم کارت خود را در فاصله ١ مهر تا ٣٠ آذر  ٨٩ خریداری نمایند، پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک می‌توانند از ٥٠٠ کیلوبایت اینترنت همراه رایگان بهره مند شوند.

به یاد داشته باشید که مهلت استفاده از اینترنت رایگان تنها ٣٠ روز است.
 ٥ محصول رایگان ویترین ایرانسل!

برای انتخاب ٥ محصول الکترونیکی رایگان، مشترکین جدید می‌توانند با ورود به پورتال ویترین (Vitrin)، در منوی «ایرانسل من» بر روی لینک «هدایای پیشنهادی» کلیک کنید.

پیام چند رسانه ای رایگان

ارسال هر پیام چند رسانه ای(MMS)... یک پیام چند رسانه ای رایگان!

در طول جشنواره پایـیز ایرانسل و در فاصله ١ مهر تا ٣٠ آذر  ٨٩ هر یک از شما مشترکین دائمی، اعتباری و پیام رسان می توانید به ازای هر بار ارسال پیام چند رسانه ای (MMS)، یک پیام‌ چند‌رسانه‌ای رایگان ارسال کنید! 

برای ارسال پیام چندرسانه ای، گوشی شـما بــاید دارای قابـلیت استفـاده از ایـن سرویـس باشد و تنظیمات پیام چندرسانه ای نیز می بایست بر روی آن ذخیره شده باشد. ایرانسل پیش از این، تنظیمات GPRS و MMS را از طریق پیام کوتاه برای مشترکین ارسال نموده است. 

10 بار کپی از روی آهنگ پیشواز شما=1 آهنگ پیشواز رایگان 30 روزه از طرف ایرانسل!

10% تخفیف پیام کوتاه داخل شبکه برای یک شماره انتخابی توسط شما! (به زودی)

دریافت 20 نامه الکترونیکی ویژه کسانی که در سرویس خدمات پست الکترونیک ایرانسل ثبت نام کنند!

و بزودی سرویس جذاب و جدید از ایرانسل:

سرویس نما!

این سرویس برای کسانی است که می خواهند مکان تلفن خود که سیم کارت ایرانسل در آن است را ببینند مثل والدین برای کنترل فرزندان یا کنترل بیماران و سالمندان و...

این سرویس در مرحله آزمایشی امکان نشان دادن موقعت در هر ساعت از شبانه روز برای اعضای خانواده و همچنین برای نشان دادن مکان شخص برای خود او مانند Gps و پیدا کردن مسیر توسط خود شخص و ارسال آدرس کنونی برای دوستان است!

باز هم اگر چیز تازه ای شنیدم براتون می زارم.

نوشته شده توسط Ramtin در 23 آبان 1389برچسب:خدمات بانکداری همراه,کانون هواداران فوتبال,کانون هواداران فوتبال ایرانسل,کانون هم دانشگاهی ها,کانون هم دانشگاهی ها ایرانسل,MMS رایگان مشترکین جدید ایرانسل,پیام چند رسانه ای رایگان ایرانسل,نما, نما ایرانسل,سرویس نما, سرویس نمای ایرانسل, | لینک ثابت مطلب
مژده به دارندگان سیم کارت های ایرانسل!

 خب فکر کنم قبل از مژده اگه یه معرفی هم از امکانات ایرانسل بگم بد نباشه:

 

این شما و این سرویس های ایرانسل:

لطفاً با من تماس بگيريد...

این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد

*150*شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده#

یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت کننده ارسال می شود:

"لطفاً با من تماس بگيريد... (شماره تلفن ایرانسل فرستنده) 

از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست.

ویترین ایرانسل

تجربه اي فراتر از تلفن همراه!

در عصر حاضر و با پيشرفت فناوري، مفهوم شبكه تلفن همراه در زمينه هاي تازه اي همچون سرگرمي، اطلاع رساني، آموزش و توسعه فرهنگي مطرح شده است. با ویترین ایرانسل، تلفن همراه دیگر تنها يك وسیله مكالمه و يا ارسال پیام كوتاه نیست. با استفاد از ویترین،اطلاعات و سرگرمی همیشه و به سادگي در دسترس شماست. شما می توانید با مراجعه به پورتال ويترين، محصولات متنوع آن را مشاهده، انتخاب و به آسانی سفارش دهید و يا از خدمات ويژه موجود در آن استفاده كنيد.

خدماتی که از طریق پورتال ویترین ارائه می شوند، به 4 گروه کلی تقسیم شده اند:

١.خدمات چند رسانه ای (Multimedia Services): محصولات جذاب و متنوع ایرانسل از طریق سرویس های GPRS و MMS در اختیار مشترکین قرار می گیرند؛ مانند: کلیپ های ویدیویی، بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و همچنین انواع زنگ، تصاویر پس زمینه، تم و سایر محصولات تلفن همراه. در ضمن اخيرا امكان دريافت اين محصولات بصورت ثبت نامي (براي مدت معين) نيز فراهم شده است.

خرید

٢.سرویس های مبتنی بر متن (Text-based Services): این سرویس ها به صورت پیام کوتاه برای مشترکین ارسال می شوند و عبارتند از:

 پیام های درخواستی: که بر حسب درخواست مشترکین، برای آنها ارسال می شود. مانند:

پیامهای آموزشی: مانند آموزش اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی

پیامهای سرگرمی: شامل لطیفه، تفأل، كشكول و ...

پیامهای اطلاع رسان: نظیر پیش بینی وضع هوا، جدول برنامه های سیما، نرخ انواع ارز و …

پیامهای مذهبی: مانند نهج البلاغه، احادیث، اوقات شرعی و …

 پیام های ثبت نامی: این خدمات، شامل یک سری پیام کوتاه است که برای مدت زمان معین و یا به محض وقوع رویدادهای خاصی برای مشترک ارسال می شود. به عنوان نمونه، شما می توانید با سفارش بسته “شعر روز” به مدت یک هفته هر روز یک شعر زیبای فارسی را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایید و یا با سفارش "گلهای لیگ برتر" به محض به ثمر رسیدن هر گل در لیگ برتر فوتبال، از نتیجه بازیهای در حال برگزاری مطلع شوید.

٣. ارسال پیام کوتاه از طریق وب (Web SMS): با این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند بدون نیاز به تلفن همراه، از طریق اینترنت به سایر مشترکین ایرانسل و نیز تمام افرادی که در ایران و دیگر نقاط جهان از خدمات تلفن همراه استفاده می کنند، پیام کوتاه (SMS) ارسال کنند. ارسال اين پيام ها بسيار مقرون به صرفه تر بوده و شما مي توانيد با ايجاد يك فهرست تماس شخصي، به سادگي و به هر تعداد كه مايليد براي آنان پيام ارسال كنيد.

همچنين در حال حاضر و با استفاده از خدمات موجود در ويترين، ارسال پيام كوتاه بصورت انبوه نيز امكان پذير مي باشد.

توجه: برای ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه (برای بیش از 100 مشترک)، لطفا مشخصات شرکت خود را به همراه درخواست به ایرانسل ارسال کنید.

٤.ارسال پیام چند رسانه ای از طریق وب (Web MMS): با این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند بدون نیاز به گوشی، پیام چند رسانه ای بفرستند. کافیست پس از ورود به ویترین ایرانسل، به "ارسال پیام چند رسانه ای از طریق وب" در قسمت "ارسال پیام" رفته و به هر شماره ایرانسلی که دوست دارید -در صورتی که ثبت نام سرويس پيام چند رسانه اي را انجام داده و تنظیمات مربوط به پیام چند رسانه ای را داشته باشيد- پیام چند رسانه ای ارسال کنید. به این ترتیب می توانید از خدمات ویژه این سرویس مانند "آلبوم MMS" و "دفترچه تلفن" نیز بهره ببرید.

٥. مسابقه چندرسانه‌ای: شما با ورود به منوی مسابقه چندرسانه‌ای می‌توانید توضیحات و شرایط مربوط به هر مسابقه را مشاهده نموده و با ارسال فایل های عکس و کلیپ‌های صوتی و تصویری در مسابقه شرکت نمایید. در پایان هر مسابقه به برندگانی که بیشترین امتیاز را کسب نموده‌اند جوایزی اهدا خواهد شد.

 به یاد داشته باشید که مشترکین ایرانسل می توانند این محصولات را به عنوان هدیه نیز به دوستان و آشنایان خود ارسال کنند.

سرویس آهنگ پیشواز

برای نخستین بار در ایران...

هرجور که دوست دارید شنیده شوید!

کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند!

آهنگ پیشوازچیست؟

ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.

تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.

از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.

چند نکته مهم:

• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست!

• آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود.

• دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.

فهرست طلایی

فهرست طلایی": برای مشترکین سیم کارت دائـمی و اعـتبـاری

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده از سرویس «فهرست طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.

برای ایجاد فهرست طلایی ویژه خود تنها کافیست 5 شماره ایرانسل را به دلخواه انتخاب کرده و در «فهرست طلایی» وارد کنید. از آن پس با استفاده از این سرویس، هزینه تمامی تماسهای تلفنی با این 5 شماره ثبت شده، با 10 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد!

پست الکترونیک ایرانسل

با استفاده از این سیستم شما می توانید در سریع ترین زمان و با كمترین هزینه، نامه های الکترونیک خود را از طریق تلفن همراهتان دریافت و یا ارسال نمایید!

با استفاده از سرویس جدید «پستچی» (Push mail) ایرانسل، مشترکین می توانند با معرفی و ثبت نشانی پست الکترونیک دلخواه خود در سیستم، به محض دریافت نامۀ الکترونیکی جدید، به سادگی از طریق تلفن همراهشان از آن مطلع شده و محتوای نامه را مشاهده کنند. همچنین در صورت وجود فایل ضمیمه در نامۀ الکترونیکی دریافتی، مشترک قادر خواهد بود آن را نیز مشاهده کند. استفاده از این سرویس به سادگی ارسال و دریافت یک پیام چندرسانه ای است. تنها کافیست نشانی های پست الکترونیک دلخواه خود را در سیستم ثبت کنید و پس از آن، شما از طریق پیام کوتاه یا پیام چند رسانه ای، از نامه الکترونیکی دریافتی جدید، توسط تلفن همراه خودتان مطلع خواهید شد. با این سرویس فوق العاده، تمامی امکانات موجود برای پست الکترونیک، از قبیل ایجاد، ارسال، دریافت، پاسخ دهی، تقسیم با دیگران، پاک کردن، ذخیره کردن و غیره در اختیار کاربر خواهد بود و او می تواند به راحتی و بدون نیاز به رایانه، تنها از طریق  SMS یا MMS  توسط تلفن همراه تمامی این امور را انجام دهد.

جهت ثبت نام در پستچی ایرانسل ضروری است ابتدا برای سرویس صندوق پستی الکترونیکایرانسل ثبت نام کنید. به عبارت دیگر این سرویس رایگان پیش زمینه ای برای ثبت نام در سرویس پستچی است، بنابراین پس ازمعرفی صندوق پستی الکترونیک به سرویس پستچی خواهیم پرداخت.

صندوق پستی الکترونیک چیست؟

صندوق پستی الکترونیک یکی از مفیدترین کاربردهای  ارتباطی شبکه  اینترنت است. شما با استفاده از این سرویس می توانید از طریق یک مرورگر شبکه به صندوق پست الکترونیک و نامه های الکترونیک خود دسترسی داشته باشید، نامه ها را ارسال یا دریافت نموده و آن ها را مدیریت نمایید.

ایرانسل در این سرویس یک نشانی پست الکترونیک برای شما در نظر می گیرد، البته با این ویژگی منحصر به فرد که شناسۀ نشانی الکترونیک شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست! این سرویس  برا ی کلیه مشترکین اعتباری و دائمی رایگان بوده و ضمن آن، یک نشانی پست الکترونیک تحت دامنۀ Irancell.ir  مانند (irancell.ir@٩٨٩٣٥١٢٣٤٥٦٧) به شما اختصاص پیدا می کند.

مشترکین می توانند از این سرویس رایگان جهت مکاتبات الکترونیکی شخصی و تجاری  از طریق رایانۀ شخصی خود استفاده نمایند.

امکانات صندوق  پستی الکترونیک چیست؟

با ثبت نام در این سرویس شما از تمامی امکانات استاندارد خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه ٥٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین اعتباری و دائمی ایرانسل و دیگر مزایا ازجمله  دسترسی دو زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوید.

مشترک برای استفاده از خدمات فوق از طریق رایانه شخصی متحمل هیچ هزینه ای نمی شود.

اشتراک رایگان صندوق پستی الکترونیک ایرانسل :

ثبت نام برای سرویس اولیۀ صندوق پستی الکترونیک ایرانسل برای مشترکین رایگان است. این سرویس شامل ٥٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین دائمی و اعتباری خواهد بود. البته در صورت تمایل به افزایش فضای صندوق پستی، هزینۀ آن به صورت ماهانه و یا سالانه ( بسته به نوع اشتراک انتخابی ) از مشترک دریافت خواهد شد.

«پستچی» چیست؟

  پستچی، این فناوری پیشرفته، در اختیار مشترکینی قرار می گیرد که در پی دسترسی به صندوق پستی الکترونیک خود از طریق تلفن همراه هستند. با این فناوری، مشترکین نامه های دریافتی (Inbox) خود را بلافاصله از طریق تلفن همراه دریافت می کنند. به عبارت دیگر با این فناوری صندوق پستی الکترونیکی شما همه جا همراه شما خواهد بود. 

«پستچی» ایرانسل چگونه کار می کند؟

« پستچی» به شما امکان می دهد تا همه نشانی های پست الکترونیک خود (حداکثر ٥ نشانی) را به شمارۀ همراه ایرانسل خود متصل کرده و به محض دریافت نامۀ الکترونیکی در هر کـدام از این نـشانی ها، آن را روی تلفن هـمراه خود به شـکل پیام کوتاه (SMS) یا پیام چند رسانه ای (MMS)دریافت کنید. شما می توانید نحوه دسترسی به این سرویس را بسته به نوع تقاضای خود و یا نوع گوشی مورد استفاده تعیین کنید. با ورود به پورتال «پستچی»، شما می توانید از بین گزینه های «پیام کوتاه» و «پیام چند رسانه ای» یکی را برای دریافت نامه های الکترونیک خود انتخاب کنید. به این ترتیب شما می توانید در صورتی که گوشی شما امکان دریافت و یا ارسال پیام چند رسانه ای را دارد، گزینۀ  MMS را برای دریافت نامه الکترونیک  بر روی گوشی خود انتخاب کنید تا در صورت وجود  فایل های ضمیمه، آنها را نیز از طریق گوشی مشاهده کنید. با انتخاب گزینۀ SMS، شما قادر خواهید بود حتی بر روی قدیمی ترین گوشی ها نامه های الکترونیک خود را از طریق پستچی دریافت نمایید. البته با این روش تنها قادر به مشاهدۀ فرستنده، موضوع  و بخش اولیۀ متن  نامۀ الکترونیک دریافتی خواهید بود. دقت داشته باشید که برای دریافت نامۀ الکترونیکی به صورت MMS بایستی تنظیمات آن بر روی گوشی شما فعال شده باشد، اما برای ارسال نامۀ الکترونیکی به شکل MMS، علاوه بر تنظیمات MMS باید فرم درخواست و فعال سازی  آن را نیزقبلاً تکمیل کرده باشید تا MMS  شما فعال شده باشد. حداکثر حجم فایل های ضمیمۀ دریافتی و ارسالی شما نیز ٣٠٠ کیلو بایت معادل یک MMS باید باشد.

مزایای سرویس پستچی ایرانسل : 

سهولت استفاده از سرویس پستچی بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص

سازگاری با انواع  گوشی، پشتیبانی کلیه گوشی های قدیمی

امکان دریافت خودکار نامه های الکترونیکی جدید به صورت آنلاین بر روی گوشی به شکل SMS و MMS

قابلیت تنظیم برای نشانی های پست الکترونیک مختلف (که از پروتکل POP یا IMAP استفاده می نمایند مانند Gmail)

قابلیت تنظیم برای چندین نشانی  پست الکترونیک به صورت همزمان

تنظیم زمانبندی دلخواه جهت دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی

تعریف لیست مجاز و غیرمجاز

امکان ارسال پاسخ به نامه الکترونیک یا ارسال نامه الکترونیک جدید از طریق MMS یا SMS

پيام گير صوتي (می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی نرم افزار Answer machine  باشد)

بجاي استفاده از سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده  كه تنها ليستي از شماره هاي تماس گيرندگان را در اختيار شما قرار مي دهد، مي توانيد با فعال نمودن سرويس پيام گير صوتي اختصاصي خود در مواقعي كه در دسترس نيستند، پيام هاي گفتاري تماس گيرندگان را دريافت كنيد.

نكته: سرويس قابليت ذخيره ۳۰ پيغام ۱۲۰ ثانيه اي را دارد. پيغامهايي كه شنيده نشده باشند تا دو روز و پيغامهاي شنيده شده يا ذخيره شده تا ۷ روز در پيام گير باقي مي مانند.

بازیابی تماس های ناموفق

این سرویس به شما امکان می‌دهد تا بدانید در زمانی که گوشی شما خاموش است، چه کسانی با تلفن‌همراهتان تماس گرفته اند. به این ترتیب، درصورتی که تلفن‌همراه شما خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشید، افرادی که با شما تماس می گیرند، به یک سرویس پیام گیر هدایت شده و شماره آنها در آن سیستم ذخیره می‌شود. بنابراین، هنگامی که تلفن‌همراهتان مجدداً روشن شده و یا در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند، به همراه زمان این تماس ها از طریق پیام‌کوتاهی بدین مضمون برایتان ارسال میگردد.

".darid < تاریخ و ساعت > Tamase az dast rafte az 98XXXXXXXXXX dar < تعداد > Shoma"

به این ترتیب، این سرویس به ویژه برای صاحبان مشاغل که نیاز به ارتباط مداوم با همکاران خود دارند، مناسب است چرا که با استفاده از آن، متوجه می شوند که در هر لحظه چه کسانی با تلفن‌همراهشان تماس گرفته اند.

به یاد داشته باشد که سرویس"بازیابی تماس" و سرویس "پیام گیر صوتی" نمی توانند به طور همزمان فعال باشند. شما تنها می‌توانید از یكی از این دو سرویس، در یك زمان واحد استفاده نمایید.

لطفاً با من تماس بگيريد...

نوشته شده توسط Ramtin در 23 آبان 1389برچسب:خدمات ایرانسل,ایرانسل,آهنگ پیشواز,لطفاً با من تماس بگيريد,ویترین ایرانسل,سرویس آهنگ پیشواز,پستچی ایرانسل,, | لینک ثابت مطلب
مژده به دارندگان سیم کارت های همراه اول (2)!

 سرویسی بسیار جذاب و عالی برای اولین بار در ایران توسط همراه اول راه اندازی می شود....

نام این سرویس جرینگ است!

و به معنی خرید جرینگی است!

سامانه خرید با تلفن همراه ( جیرینگ ) به عنوان خدمتی جدید از همراه اول در نمایشگاه تلکام  با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

از این پس به وسیله این سامانه می توانید به راحتی خرید های خود را با تلفن همراه پرداخت کنید و بدون نیاز به داشتن حساب بانکی و یا فرستادن اس ام اس و نیاز به نرم افزار به رایگان خرید کنید.

سامانه خرید با تلفن همراه یک سرویس جدید از نامی آشنا و مورد اعتماد (شرکت ارتباطات سیار ایران - همراه اول) می باشد.این سامانه جهت انجام امور مالی مانند دریافت، پرداخت و خرید های روزانه است. با توجه به پوشش سراسری همراه اول این سرویس در کل کشور برای کلیه اقشار جامعه اعم از شهری و روستایی در دسترس می باشد . با ارائه این سرویس دیگر نیازی به حمل و نقل اسکناس و سکه ندارید و می توانید کلیه پرداختهای روزانه خود را اعم از خرید سوپر مارکت, پرداخت وجه بنزین, کرایه تاکسی , صورتحساب رستوران, پرداخت کلیه قبوض و شارژ مشترکین اعتباری  و . . .  را حتی در نقاطی که دسترسی به شبکه بانکی وجود ندارد را خیلی آسان و مطمئن توسط تلفن همراه خود انجام دهید.این سرویس نه تنها آسایش خیال و سرعت بیشتر را به شما هدیه می‌‌دهد، بلکه با محاسبه اتوماتیک پرداختی‌ها و دریافتی ها، مانند یک حسابدار شخصی‌ روی گوشی همراه تان به شما نشان می دهد در کجا چه میزان پول خرج نموده اید.

در این سیستم شما مبلغ مورد نظر خود را به وسیله شارژ از طریق مراکز خدماتی همراه اول پرداخت می کنید (البته در حال حاضر فقط از این طریق ممکن است و به زودی شارژ از طریق صورت حساب و ... هم ممکن می شود)و با آن به راحتی تمامی خرید های خود را ظرف چند ثانیه پرداخت نمایید حتی با فراگیر شدن این سیستم دیگر نیازی به پرداخت پول نقد برای تاکسی نیز نخواهید داشت و این گام بسیار بزرگی برای همراه اول خواهد بود.

از این پس شما می توانید توسط این سامانه عملیات مالی خود را در هر زمان و هر مکان که هستید با اطمینان کامل و سریع انجام دهید. با این سرویس دیگر نیازی به انتظار در صف یا حتی حمل بیش از حد پول در جیبتان را ندارید...
آینده شما، در دست تلفن همراهتان است.

از امکانات این سیستم میشود به امکانات فعلی زیر اشاره کرد:

 

1.انتقال شخص به شخص:

از این پس دیگر با جملاتی همچون "لطفا در صف منتظر بمانید" یا "ببخشید، ساعت کاری تمام شده" مواجه نمی شود ..با استفاده از خدمات جیرینگ، برای هر کس در هر زمان و از هر مکان در مواقع ضروری پول واریز نمائید. با چند کلیک روی گوشی همراهتان به راحتی و با اطمینان به کسانی‌ که دوستشان دارید در هر زمان، و از هر مکان پول نقد واریز کنید.

2.پرداخت صورت حسابهای ماهیانه:

قبض برق، قبض آب، قبض گاز و قبض تلفن ثابت و تلفن همراه و شهرداری: 6 قبض یعنی‌ 6 صف و در نتیجه 6 بار اتلاف وقت فراغت شما در هر ماه .سرویس های جدید جیرینگ را تجربه کنید و با استفاده از این سامانه، در حالی‌ که از وقت خود لذت می برید صورت حساب‌های خود را با اطمینان کامل و خیلی‌ سریع با چند کلیک روی تلفن همراه خود انجام دهید.

3.پرداخت های روزانه:

آیا تا به حال نگران حمل پول نقد بیش از حد در کیف پول خود بوده اید؟دیگر نگران نباشید، پول شما به صورت ایمن بر روی گوشی همراه تان ذخیره میشود و می توانید هر چیزی از یک چای تا لوازم منزلتان را بخرید و نیازی به حمل پول خرد یا درشت در جیبتان ندارید.

4.اقتصاد خانواده:

شما می توانید هزینه های ماهانه خود را از طریق تلفن همراه کنترل نمایید. این سیستم به شما کمک می کند تا متوجه شوید کجا بیشتر از آنچه که مورد نظرتان بوده است خرج کرده اید.با استفاده از سامانه خرید با تلفن همراه (جیرینگ) چگونگی مخارج خود را بطور مستقیم از طریق تلفن همراهتان تنها با چند کلیک کنترل نمایید.

5.واریز و برداشت وجه:

دیگر بعد از این نیازی به انتظار در صف شعب بانکی ندارید ... آیا وجه نقدی ATM تمام شده است؟!در هر یک از نمایندگی های همراه اول شما قادر به واریز پول نقد به کیف پول گوشی خود و آغاز به صرفه جویی در زمان خواهید بود، و به همین روش می توانید برداشت کنید. زندگی می تواند به همین سادگی باشد.سرویس های جدید جیرینگ را تجربه کنید ، پول ارسال نمایید ، صورت حسابهای  خود را پرداخت نمایید و یا از هر مکانی با امنیت کامل تنها با چند کلیک بر روی تلفن همراه خود خرید نمایید.

6.شارژ اعتبار:

شارژ مجدد اعتبار از طریق تلفن همراه در هر زمان و مکانی .آیا تا به حال به لحظات یا بحرانی که به دلیل نداشتن اعتبار با قطع شدن مکالمات مواجه می شوید فکر کرده اید ؟با استفاده از جیرینگ اعتبارتلفن همراه خود را در هر زمان و مکانی با امنیت کامل تنها با چند کلیک بر روی تلفن همراه خود  شارژ نمایید. زندگی برای قطع شدن ناخواسته تماس بسیار کوتاه است .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت http://www.jiring.ir/ مراجعه فرمایید

نوشته شده توسط Ramtin در 23 آبان 1389برچسب:جرینگ,اطلاعاتی درباره جرینگ,جرینگ چیست,جرینگی خرید کنید,پرداخت با موبایل, | لینک ثابت مطلب
مژده به دارندگان سیم کارت های همراه اول!

 بلاخره انتظار ها به پایان رسید، این شما و این هم سرویس جدید همراه اول....!

بلاخره سرویس آهنگ پیشواز برای همراه اولی ها هم راه اندازی شد.

آهنگ پیشواز چیه؟

برای اونایی که نمیدونن بگم آهنگ پیشواز یعنی وقتی این قابلیت بر روی خط شما فعال میشه،شخص تماس گیرنده با شما به جای صدای بوق صدای یک موسیقی را می شنود که شما تعیین کرده اید!

برای کسب اطلاعات بیشتر به http://www.rbt.mci.ir/ مراجعه فرمایید.

این قابلیت حدود 2 ساله که برای ایرانسلی ها فعال شده!

نوشته شده توسط Ramtin در 23 آبان 1389برچسب:سرویس آهنگ پیشواز,آهنگ پیشواز برای همراه اول,سرویس آهنگ پیشواز همراه اول,آهنگ پیشواز برای 0919,آهنگ پیشواز برای 0912, | لینک ثابت مطلب
عشق یعنی... (7)

تقدیم به عشق گلم:

 عشق یعنی لایق آدم شدن                  عشق یعنی با خدا هم دم شدن

عشق یعنی جام لبریز از شراب            عشق یعنی تشنگی یعنی سراب

عشق یعنی خواستن و له له زدن         عشق یعنی سوختن و پر پر زدن

عشق یعنی سال های عمر سخت         عشق یعنی زهر شیرین ، بخت تلخ

عشق یعنی با  خدایا  ساختن              عشق یعنی چون همیشه باختن

عشق یعنی حسرت شب های گرم        عشق یعنی یاد یک رویای نرم

عشق یعنی یک بیابان خاطره             عشق یعنی چهار دیوار بدون پنجره

عشق یعنی گفتنی با گوش کر             عشق یعنی دیدنی با چشم کور

عشق یعنی تا ابد بی سرنوشت           عشق یعنی آخر خط بهشت

عشق یعنی گم شدن در لحظه ها        عشق یعنی آبی یه بی انتها

عشق یعنی یک سوال بی جواب        عشق یعنی رفتن توی خواب

نوشته شده توسط Ramtin در 22 آبان 1389برچسب:عشق,درد دلی از عشق,شعر عاشقانه, | لینک ثابت مطلب
دانلود بدون انتظار در سرویس های دانلود!

 امروز می خوام 2 تا سایت رو بهتون معرفی کنم که به وسیله اونا می تونین از سایت های زیر به راحتی دانلود کنید و مانند کسانی که اکانت این سایت ها رو دارند از اونا به صورت رایگان استفاده کنید!

مهم ترین استفاده این سایتا برای کسانیه که فایل های زیادی دانلود می کنن و      نمی خوان زمان تعیین شده برای دانلود رایگان را منتظر بمانند.

سایت اول: http://www.degitalinfo.com/uchm/

 

سایت دوم : http://www.rapidleech.co.za/

سایت های پشتیبانی شده توسط این دو سایت:

2shared.com-4shared.com-adrive.com-anime-eden.com-badongo.com-bigandfree.com-biggerupload.com-bitroad.net-btaccel.com-cramit.in-dailymotion.com-depositfiles.com-dl.free.fr-downtown.vc-duckload.com-easy-share.com-easy.share.com(1)-egoshare.com-enterupload.com-enterupload.com.free-esnips.com-evilshare.com-failai.lt-fileadded.com-filefactory.com-fileflyer.com-filego.net-files.to-filesend.net-fileserve.com-freakshare.net-furk.net-gigasize.com-hotfile.4com-hotfile.c77om-hotfile.com-ifile.it-ifolder.ru-imageshack.us-kewlshare.com-letitbit.net-mediafire.com-megaporn.com-megashare.com-megashares.com-megaupload.com-megavideo.com-midupload.com-movieshare.in-netload.in-novaup.com-odsiebie.com-oron.com-pornhost.com-rapidshare.com-rapidshare.de-savefile.com-saveqube.com-sendspace.com-share-now.net-share-online.biz-sharebase.to-sharebomb.com-sharedzilla.com-shareflare.net-sharenow.net-sharingmatrix.com-simpleupload.net-sourceforge.net-speedyshare.com-speedyshare.com(1)-stagevu.com-storage.to-supershare.pl-turbobit.net-turboupload.com-ugotfile.com-ul.to-up-file.com-uploadbox.com-uploaded.to-uploaded.to(1)-uploaded.to(2)-uploading.com-uploading.com(1)-uploads.bizhat.com-usershare.net-video.google.com-vip-file.com-x7.to-youload.to-youtube.com-ziddu.com-zippyshare.com-zshare.net

نوشته شده توسط Ramtin در 22 آبان 1389برچسب:دانلود بدون انتظار,دانلود رایگان,اکانت rapidshare,اکانت4shared,اکانت2shared, | لینک ثابت مطلب
عکس های عاشقانه شماره 1

 برای مشاهده به ادامه مطلب برود ، در ضمن عکس ها کم حجم شده است و به راحتی قابل مشاهده است.

تمام این عکس ها را به عشق عزیزم تقدیم می کنم:

ادامه مطلب...
نوشته شده توسط Ramtin در 21 آبان 1389برچسب:عکس های عاشقانه,lovely picture,love photo,عشق, | لینک ثابت مطلب
اس ام اس های عاشقانه 4

این هم سری چهارم اس ام اس های عاشقامه برای شما:

1. تا تو نگاه می کنی ، کار من آه کردن است ، ای به فدای چشم تو ، این چه نگاه کردن است ؟

2.گویند که مردمان غم دیوانه می خورند ، دیوانه هم شدیم و غم ما کسی نخورد .

3.کیست کز گردش چشم تو به جایی نرسید ؟  ای شوخ ، مرا هم به نگاهی دریاب .

4.زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربانی را به فردا انداخت .

5.من اگر دفتر نفرین شده ی اندوهم ، اگر از نسل گلی هرزه به روی کوهم ، اگر از کل جهان وارث یک احساسم ، تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی که فقط لایق آتش زدنی .

6.مثل پرستوی سراسیمه ی عشق ، پشت دیوار دلم از همه محبوب تری .

7.کاش یادت نرود روی این نقطه ی پر رنگ بزرگ ، بین ناباوری آدم ها ، یک نفر 8.میخواهد که به یادت باشد ، نکند کنج هیاهو بروم از یادت .

9.عکسی از صورت ماهت توی قاب آسمونه ، که نمیذاره دل من غافل از یاد تو بمونه.

10.ایمان داشته باش که کمترین مهربانی از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود ، پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است ؟

11.به خاطر خاطره هایت ، خاطرت در خاطرم خاطره انگیزترین خاطره هاست .

12.همه ذرات جهان پیوسته با دوست ، همه اندیشه ام اندیشه ی اوست ، نمیبینم به غیر از دوست اینجا ، خدایا این منم یا اوست اینجا .

13.غروب فرصت خوبی برای دیدن بود ، دریغ چشم تو از این کرانه ها سیر بود .

14.بی تو ای شوق غزل آلوده ی شب های من ، لحظه ای حتی دلم با من هم آوایی ، آنقدر خوبی که در چشمان تو گم می شوم ، کاش چشمان تو هم اینقدر زیبایی نداشت .

15.تویی شیرین و من فرهاد ، در کوی وفا آخر ، بر آرد تیشه ی جورت دمار از جان شیرینم .

16.خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی ، تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی .

17.گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم ، به دو عالم ندهم لذت بیماری را .

18.بعضیا میگن دنیا ارزش نداره ، مگه میشه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه !

19.از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟ گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره !

20.مثل باران چشمهایت دیدنی است ، شهر خاموش نگاهت دیدنی است ، زندگانی معنی لبخند توست ، خنده هایت بی نهایت دیدنی است .

21.سلام خوبی ؟ یه سوال داشتم ، تو دل منو ندیدی ؟ آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت !

22.از بس که نفس به یاد عشق تو زدم ، یاد تو به جای نفسم می آید .

23.من از چشمان خود آموختم رسم محبت را ، که هر عضوی به درد آید ، به جایش دیده میگرید .

24.به میهمانی تو آمدم در خلوت ترین شب دنیا ، آنگاه که برایم آمیزه ای از مهر و محبت بودی ، آمدم تا با تو بمانم ، تا آخر دنیا ، تا زمانی که شعرها هستند و من وجود دارم .

25.نازنینا امروز صدایت با صدایم ساز نیست ، یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست ، نازنینا امروز مخالف مینوازد تار تو ، یا که من مست و خرابم یا که تارت تار نیست .

26.خوب است و قشنگ اینکه دلگیر شویم ، در دام دل شکسته زنجیر شویم ، ای عشق همیشه از خدا میخواهم ، که کنار من باشی به پای هم پیر شویم .

نوشته شده توسط Ramtin در 21 آبان 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه,lovely sms, | لینک ثابت مطلب
اس ام اس های عاشقانه 3

 این هم سری سوم اس ام اس های عاشقانه برای شما:

سلام گل قشنگم ، آسمون یه رنگم / کاش بدونی عزیزم ، چقدر برات دلتنگم .

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش / زده ام فالی ، فریاد رسی می آید .

چشم به راه توام ، قفل شبم باز کن / ماه شبم شو دمی نغمه ی نو ساز کن / بوسه ی باران تو باش ، من عطش بی حساب / فاصله بردار ، باز عاشقی آغاز کن .

آنقدر با آتش دل ساختم تا سوختم / بی تو ای آرام جان یا ساختم یا سوختم .

قلب من اندازه ی مشت منه / مشتمو برای تو وا می کنم / چشم من اندازه ی پنجره هاست / تو رو بی پرده تماشا می کنم .

در بساط می پرستان حیله و نیرنگ نیست / سینه را پر کردن از جام حقیقت ننگ نیست / پیکر این خانه را چیزی نسازد جز صفا / عاقبت از آدمی چیزی نماند جز وفا .

در غروب تلخ فردا ، در سرود سر پاییز ، در تمام این خاطره ها ، وجودم سرشار از حس توست .

بستن زلف رها سنگدلی می خواهد / دل شکستن به خدا سنگدلی می خواهد / چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا / سنگ ماندن به خدا سنگدلی می خواهد .

خواهم که در این غمکده آرام بمیرم / گمنام سفر کرده و گمنام بمیرم / خواهم ز خدایم که به دلخواه بمیرم / یعنی که تو را بینم و آنگاه بمیرم .

یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی ؟ خبری نیست ز تو ! دل من می خواهد که بدانی بی تو دل من اندازه ی دنیا تنگ   است .

این مپندار که نقش تو رود از نظرم / خاطرت جمع که در خواب پریشان منی .

در دل و جان خانه کردی عاقبت / هر دو را دیوانه کردی عاقبت / ای ز عشقت عالمی ویران شده / ترک این ویرانه کردی عاقبت .

در زدم او گفت جانم کیستی / گفتمش تو عاشق من نیستی ؟ / گفت نه ، اما ببینم تا به کی / پشت این در منتظر می ایستی .

پروانه نمی میرد چون گل به بغل دارد / این سینه نمی میرد چون یاد تو را دارد .

کسانی که همیشه در سایه زندگی می کنند ، برای دیگران سایه ای ندارند .

من روزگار را با غم یار طی کنم ، تا در دل این غم است ، غم روزگار چیست ؟

عشق زیباترین آهنگ هستی است که بی آن زندگی معنایی ندارد .

خوش تر از قالی کرمان غزلی ساخته ام / نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام / من همان قالی پا خورده ی خاک آلودم / که رخم زیر قدمهای تو انداخته ام .

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو / این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو .

دلم می سوزد از باغی که می خشکد ز بی آبی ، نه دیداری ، نه دلداری ، نه دستی بر سر یاری ، مرا آشفته می سازد چنین آشفته بازاری .

ز مهر دوستان در سینه ام داغیست / اگرچه فاصله بسیار ، محبت همچنان باقیست .

تو شبهای دل واپسی فکر نکنی که بی کسی / حتی تو اوج غربتم واسه خودم همه کسی .

در سایه ی مهربانی تو برپا شده این جوانی من / باشد به فدای یک نگاهت عمر من و زندگانی من .

بهر قتل من مسکین ، ز چه تیغ آخته ای ؟ / که به یک چشم زدن ، کار مرا ساخته ای .

نیاز عاشقان معشوق را بر ناز می دارد / تو سر تا پا وفا بودی ، تو را من بی وفا کردم.

نوشته شده توسط Ramtin در 21 آبان 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه,lovely sms, | لینک ثابت مطلب
عشق چیست؟

سلام امروز بحث جالب رو در مورد این که عشق واقعی چیه گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد و نظر بدید و راهنماییم کنید

 من اعتقاد دارم که عشق اقتباسی نیست و به مرور زمان به وجود نمیاد، بلکه تو یه لحظه بوجود میاد و هیچ وقت هم از بین نمیره ، هیچ وقت

خب حالا ببینیم عشق چیه؟

به نظر بنده حقیر عشق رو نباید با حس وابستگی و دوستی اشتباه گرفت و عشق در این دنیا بین دو نفر یا دو چیز به وجود میاد.

نمیدونم شاید واژه عشق یه واژه کلی باشه و اگر پدر مادرت و ... رو هم دوست داشته باشی بگن عاشق اونایی، ولی به نظر من این عشق نیست و این حس بر اثر محبت  بوجود میاد و با وابستگی ادامه پیدا میکنه،شما شاید حاضر باشید برای پدر و مادر و ... جونتون رو هم بدید اما برای عشقتون چی کار حاضرید بکنید؟

اگر لازم باشه یکی رو انتخاب بکنید کدوم رو انتخاب می کنید، مسلما اگر واقعا عاشق باشید عشقتون رو انتخاب می کنید.

شما در کنار عشقتون احساس آرامش می کنید و بدون اون کاملا بی قرار و نا آرام هستید و حتی با اسم یا عکس اون هم آروم میشید، به نظرم عشق میتونه روح رو کامل کنه و عشق واقعی رو در کنار کسی دارید که این حس آرامش بیش تر باشه.آیا شما در مورد پدر و مادرتون هم همین حس رو دارید؟

مسلما اگر کمی صادق باشید می گویید که حتی در مورد خدا هم این حس رو ندارید چه برسه به پدر و مادر و ...

شما اگر مومن ترین آدم هم باشید در هنگام نماز یا رفتن به مسجد (برای مسلمین) و رفتن به کلیسا (برای مسیحیان) و ... که اعتقاد دارید تو اون لحظه به خدا نزدیک ترید آیا همون حس عشق رو دارید؟

و یا برای رفتن به اون جا یا نماز خواندن و ... بی قرار هستید؟

من در پست های قبل گفته بودم که خدا عشق است و ذره ای از اون رو در درون ما قرار داده است ،پس چرا این حس رو نسبت به خدا نداریم یا میزان اون کمه؟

چرا انقدر قدر نشناسیم؟

مسلما ما به خدا هم عشق می ورزیم ولی با عشق بین ما و یک شخص یا جسم یا ... فرق دارد و من نمی خوام تو این پست اون رو بررسی کنم.

من شخصا به خدا ، روح و دنیای بعد از مرگ معتقدم ولی اگر 1% هم احتمال بدهیم که دنیایی وجود نداشته باشد و با مرگمنو به صورت کامل نابود شیم اون وقت چی کار می کنید؟

چرا وفتی عاشق می شیم و به عشقمون نمی رسیم یا تلاش نمی کنیم و نمی رسیم میگیم که خدا نخواست و تو اون دنیا به هم   می رسیم ، اگر دنیایی وجود نداشته باشه چی؟

چرا وقتی تو این دنیا میتونیم با عشقمون باشیم اونو به دنیای دیگه بسپریم و تلاش نکنیم تا با عشقمون باشیم؟

چرا بعضیاتون میگین عشق وجود نداره و نمی خواین اونو ببینین (متعصفانه این مورد در مورد دختر ها شایع تر از پسر هاست) بهتون حق میدم ،شاید این بخاطر داستان های غمگین عاشقانه باشه ولی این رو بدونید اگه از ته قلب بخواین عشق رو ببینید، حتما حتما  اونو می بینید ، همون طور که من خواستم و دیدم شما هم میتونید!

البته برای عاشق شدن باید کاملا آماده باشین ، چون عاشقی خیلی رنج و سختی داره.

شما فکر می کنید چند درصد از کسایی که ازدواج می کنن این حس رو نسبت به هم دارن و از ته قلب و بخاطر عشق با هم ازدواج میکنن نه بخاطر پول و شهرت و قیافه و هیکل طرف مقابل؟

ازدواج بخاطر زیبایی و ... به هیچ عنوان نمی تونه جای عشق رو بگیره.

اکثر دختر ها به سرعت عاشق یک پسر پول دار و خوش هیکل و جذاب میشن و اکثر پسر ها هم سریع عاشق یه دختر خوشگل و خوش هیکل میشن اما این عشق نیست به خداوندی خدا این عشق نیست، عشق یعنی  شما  اگرعاشق زشت ترین و فقیر ترینآدم دنیا و یا فردی با هر مشکل دیگر بشوید او را زیبا ترین و بهترین آدم بر روی زمین می بینید ، این عشقه ، نمیگم اگر از یه دختر یا پسر خوشگل خوشتون بیاد عاشق نیستین ولی اونو تو همه چی زیبا میبینید نه تو هیکل و قیافه، تا اون جایی که من دیدم اکثر دخترا به عشق اعتقاد ندارند یا به این عشق اعتقاد ندارند و میگن حس بی معنی هستش و یک در میلیون کاملا به اون اعتقاد دارند (البته توهین نباشه ها من خودم طرفدار سر سخت دخترا هستم و همیشه حق رو می دم به اونا )،

البته اگر دختری عاشق پسری بشه خیلی خیلی بیش تر این حس آرامش و بی قراری  رو تجربه می کنه و اگر هم  پسری

عاشقش باشه اون دختر هم معمولا بلاخره از اون پسر خوشش میاد و در کنار اون حس آرامش داره ولی پسرا معمولا

این طور نیستند.

پس عشق یک طرفه هم اگر خیلی خیلی قوی باشه می تونه خودش رو دو طرفه کنه.

لطفا اگر عقیده ای ضد کل حرفای من یا قسمت خاصی از اون دارید حتما حتما تو قسمت نظرات بگید شاید تا بزارم رو وبلاگ شاید نظر من و کسایی که مثل من فکر می کنند عوض شد ، حتی اگر مخالف عشق هستین و میکین وجود نداره هم با ذکر دلیل بگین چون دوست دارم این بحث رو از حالت فردی خارج کنم و به یه بحث گروهی تبدیلش کنم تا به یه نتیجه ی کامل تر ،بهتر و درست تر برسیم.

نوشته شده توسط Ramtin در 21 آبان 1389برچسب:عشق,درد دلی از عشق,عشق چیست,عاشق کیست, | لینک ثابت مطلب
ایجاد وبلاگ در لوکس بلاگ

 خب در این پست ایجاد وبلاگ در لوکس بلاگ رو براتون توضیح میدم

ابتدا به صفحه http://www.loxblog.com/ بروید.

بر روی دکمه ایجاد وبلاگ کلیک کنید.

1.نام کاربری خود را وارد کنید (آدرس وبلاگ شما نام کاربری شما خواهد بود)

2.رمز عبور خود را وارد کنید (سعی کنید رمز خود را کوتاه انتخاب نکنید و حتما آن را در جایی بنویسید و از آن نگهداری کنید)

3.رمز عبور خود را دوباره تکرار کنید

4.به سوال مطرح شده پاسخ دهید (سعی کنید پاسختان را فراموش نکنید)

5.برای وبلاگ خود عنوانی انتخاب کنید (این عنوان معمولا در ابتدای صفحه نمایش داده می شود، برای مثال عنوان وبلاگ ما life is love است)

6.در قسمت نام نویسنده نام خود یا اسم مستعار خود را بنویسید

7.در قسمت شرح وبلاگ میتوانید زمینه وبلاگ یا یک جمله زیبا را بنویسید که مربوط به وبلاگ شما باشد

8.در قسمت ایمیل خصوصی ایمیل اصلی و فعال خودتان را بنویسید

9.در قسمت ایمیل نویسنده نیز میتوانید ایمیلی را برای ارتباط بینندگان وبلاگتان با شما بنویسید

10.جنسیت خود را مشخص کنید

11.تاریخ تولد خوذ را مشخص کنید

12.محل سکونت خود را مشخص کنید

13.عدد تصویر نمایش داده شده را در کادر جلوی آن بنویسید

14.قوانین را حتما حتما مطالعه کرده و در صورت موافق بودن تیک بزنید

15.بعد از فشردن دکمه قبول قوانین و ثبت وبلاگ شما دارای یک وبلاگ می شوید که می توانید هر چیزی را در آن بنویسید (البته نه هر چیزی باید طبق قوانین لوکس بلاگ عمل کنید)

(برای ورود بهتر است در آخر آدرستان کلمه vorod را اضافه کرده و راحت تر وارد شوید)

در پست بعد در مورد پنل مدیریتی لوکس بلاگ صحبت می کنم.

به همین سادگی به همین خوشمزگی!

نوشته شده توسط Ramtin در 20 آبان 1389برچسب:راهنمایی وبلاگ نویسان,ایجاد درآمد از وبلاگ,بهینه سازی وبلاگ,seo, | لینک ثابت مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

پروفایل

عاشق باش و مپرس که عشق چیست،عشق همیشه و در همه جا در درون توست!
توضیحات
یاد بگیریم زندگی کنیم
مدیر وبلاگ
Ramtin
نویسندگان
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
لینک دوستان
اس ام اس رفاقتی
اس ام اس دوست داشتن
L...Story
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک با Me ابتدا ما را با عنوان Life Is Love و آدرس life.love.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد پیشاپیش ممنون.